Caçadors d’Hermes

Del 19 de juny al 13 de setembre de 2014

Exposició fotogràfica que reflexa la presència del semidéu grec Hermes a Barcelona. Els autors són un grup de blocaries amb una afició comú: rescatar de l’oblit la Barcelona més amagada i desconeguda.

La mitologia diu que Hermes va fundar la nostra ciutat juntament amb Heràcles.  A més, a Hermes se’l considera el protector del comerç i també de les arts, les ciències, i fins i tot dels viatgers.

Aquesta mostra està integrada per les fotos d’Hermes, captades per un grup de blocaires aficionats a la història, en especial, la de la ciutat de Barcelona: Enrique Camós, Ángeles Durán, Jordi Casadevall, Roser Messa, Andrés Paredes, Neus Prats, Xavi Soro, Alba Vendrell, Núria Manchado, Marian E. Oviedo i Albert Muñoz.

FLYER Caçadors d-'Hermes(1)

Caçadors d'Hermes

Activitats paral·leles

Presentació del llibre La Barcelona d’Hermes | Dilluns 4 d'abril de 2016 a les 19h
A càrrec d’Elisenda Albertí, editora del llibre; Xavier Theros, escripotor; i el col·lectiu Caçadors d’Hermes, autors del llibre.
Lloc: Fundació. Plaça Reial
Conferència “Caçadors d’Hermes” | Dijous 17 de juliol a les 19:30h
Conferència en torn a la figura d'Hermes a Barcelona.
Lloc: Fundació. Plaça Reial

Continguts relacionats