De la Vanguardia al Sidecar

Del 13 de novembre de 2014 al 31 de gener de 2015

Altres edicions

Exposició organitzada en el marc del projecte La memòria de la plaça i que vol recuperar la història de la Plaça Reial de Barcelona.

En el marc del projecte La memòria de la plaça, aquesta temporada recuperem el passat de la finca on està situat actualment el Sidecar, que a finals del segle XIX va allotjar la redacció i els tallers del diari La Vanguardia, per desprès ser el Texas, un bar de prostitutes freqüentat en el seu dia pels mariners de la sisena flota americana i posteriorment un bar punkie.

VANGUARDIA - SIDECAR

A la seu de la Fundació, hi exposen els pintors Víctor Pérez Porro, Philip Stanton, Fátima Tocornal i l’escultor Isidre Tolosa.

I per tercer any consecutiu, diversos artistes vinculats a Setba elaboren obres ex professo per als establiments de la plaça. Per això, comptem amb la col•laboració de l’Associació Amics de la Reial i del diari La Vanguardia.

De La Vanguardia al Sidecar

Activitats paral·leles

Documental De la Vanguardia al Sidecar | Dijous 12 de novembre a les 18h
Projecció del reportatge sobre la història de La Vanguardia, el Texas i el Sidecar.
Barcelona Swing | Dijous 11 de desembre de 2014 a les 19:30h
Recorregut musical a través de temes mítics del segle XX i XXI que han sonat al Sidecar.
Lloc: Fundació. Plaça Reial

Continguts relacionats