El 10 de la Reial

Del 23 de novembre de 2017 al 24 de febrer de 2018

Altres edicions

Des de l’any 2012, cada mes de novembre, la Fundació Setba descobreix la història d’un dels establiments de la plaça Reial, de la gent que hi ha viscut i de les històries que amaguen les seves parets.

Aquest any, coincidint amb el desè aniversari de la Fundació Setba, ens endinsem en la memòria del nostre propi espai, en el qual han viscut tres coneguts personatges: el filòsof i pensador Francesc Pujols, a finals del segle XIX; l’artista Ocaña, els anys 80 del segle XX; i el cantautor Lluís Llach, del 1983 al 1999.

El 10 de la Reial

La Fundació Francesc Pujols ha cedit un seguit de peces que van pertànyer al pensador, juntament amb obres de l’escultor Subirachs, autor del baix relleu que hi ha de l’entrada de la finca.

Comptarem amb un seguit de fotografies de Maria Espeus, Leopold Samsó i Faustí Llucià, on surt retratat l’Ocaña més domèstic, a més de pintures i escultures de l’artista.

I, per últim, mostrarem un conjunt de fotografies i documents audiovisuals del període en què Lluís Llach va viure en aquest pis, obres de Juan Miguel Morales, Pilar Aymerich i l’artista Pedro García Villegas.

Activitats paral·leles

Ocaña im Licht | Dijous 22 de febrer de 2018 a les 19h
El dramaturg Marc Rosich fa un avançament de la peça "Ocaña im Licht", que es presentarà a la Neuköllner Oper de Berlin el mes de febrer.
Lloc: Fundació. Plaça Reial

Continguts relacionats