El Balcó de les Arts 2017

Del 19 de setembre al 4 d’octubre al Reial Cercle Artístic

Altres edicions

Un any més, la Fundació Setba convoca el certamen de pintura El Balcó de les Arts, destinat a persones amb discapacitat intel·lectual o del desenvolupament.

El Balcó de les Arts és un projecte que vol potenciar les dots artístiques de persones amb discapacitat intel·lectual i incentivar aquest col·lectiu per treballar en el terreny de les arts plàstiques. Amb aquesta iniciativa la Fundació Setba vol dignificar la feina i el talent d’aquestes persones, donant-los un tracte igualitari, deixant de banda els prejudicis i promovent la integració i la solidaritat.

El dijous 13 de juliol de 2017 es donaran a conèixer els guanyadors en un acte públic al CaixaForum de Barcelona i entre 19 i el 29 de setembre les seves obres estaran exposades al Reial Cercle Artístic.

Com a novetat d’enguany, cal destacar el nou Premi de Disseny Bardinet, que s’atorgarà a més a més del premi artístic, i que consistirà en l’etiquetatge d’un dels vins LACRIMA BACUS de l’empresa Bardinet. Aquest projecte es dura a terme en col·laboració amb l’estudi de disseny La Casa de Carlota.

La participació aquest any ha superat la de les anteriors edicions: 45 entitats, amb més de 700 obres presentades.

Els artistes premiats del certamen EL BALCÓ DE LES ARTS 2017 són:

• 1er premi, Raúl Sánchez de CO Les Corts, per ʻThe faceʼ
  • 2on premi, Cristina Cuesta de CO Les Corts, per ʻLos planetasʼ
  • 3er premi, Ignasi Otal d’Estimia, per ʻEl bosc intensʼ

‘The face’
de Raúl Sánchez
‘Los planetas’
de Cristina Cuesta
‘El bosc infinit’
d’Ignasi Otal

• Premi de disseny Bardinet, Erik Nitsch de la FCSD, per ʻPájaro con pico naranjaʼ
‘Pájaro con pico naranja’
d’Erik Nitsch

L’edició de 2017 tindrà calendari solidari, que es podrà comprar a la Fundació setba i a les entitats dels 12 finalistes. Els beneficis seran per a les entitats i per a la propera edició del certamen.

A més a més, el premi de disseny serà l’etiqueta d’un dels vins Llàgrima Bacus de Bardinet.

Bases del concurs  – Resolució del jurat – Exposició virtual

Continguts relacionats