El Balcó de les Arts 2017

Del 19 al 29 de setembre al Reial Cercle Artístic

Altres edicions

Un any més, la Fundació Setba convoca el certamen de pintura El Balcó de les Arts, destinat a persones amb discapacitat intel·lectual o del desenvolupament.

El Balcó de les Arts és un projecte que vol potenciar les dots artístiques de persones amb discapacitat intel·lectual i incentivar aquest col·lectiu per treballar en el terreny de les arts plàstiques. Amb aquesta iniciativa la Fundació Setba vol dignificar la feina i el talent d’aquestes persones, donant-los un tracte igualitari, deixant de banda els prejudicis i promovent la integració i la solidaritat.

El dijous 13 de juliol de 2017 es donaran a conèixer els guanyadors en un acte públic al CaixaForum de Barcelona i entre 19 i el 29 de setembre les seves obres estaran exposades al Reial Cercle Artístic.

Com a novetat d’enguany, cal destacar el nou Premi de Disseny Bardinet, que s’atorgarà a més a més del premi artístic, i que consistirà en l’etiquetatge d’un dels vins LACRIMA BACUS de l’empresa Bardinet. Aquest projecte es dura a terme en col·laboració amb l’estudi de disseny La Casa de Carlota.

La participació aquest any ha superat la de les anteriors edicions: 45 entitats, amb més de 700 obres presentades.

Els artistes premiats del certamen EL BALCÓ DE LES ARTS 2017 són:

• 1er premi, Raúl Sánchez de CO Les Corts, per ʻThe faceʼ
  • 2on premi, Cristina Cuesta de CO Les Corts, per ʻLos planetasʼ
  • 3er premi, Ignasi Otal d’Estimia, per ʻEl bosc intensʼ

‘The face’
de Raúl Sánchez
‘Los planetas’
de Cristina Cuesta
‘El bosc infinit’
d’Ignasi Otal

• Premi de disseny Bardinet, Erik Nitsch de la FCSD, per ʻPájaro con pico naranjaʼ
‘Pájaro con pico naranja’
d’Erik Nitsch

L’edició de 2017 tindrà calendari solidari, que es podrà comprar a la Fundació setba i a les entitats dels 12 finalistes. Els beneficis seran per a les entitats i per a la propera edició del certamen.

A més a més, el premi de disseny serà l’etiqueta d’un dels vins Llàgrima Bacus de Bardinet.

Bases del concurs  – Resolució del jurat – Exposició virtual

Continguts relacionats