Setba Jove 2015

Del 16 de setembre al 21 de novembre de 2015

Altres edicions

Col·lectiva de joves artistes, menors de 30 anys, que per vuitè any consecutiu organitza la Fundació Setba amb la intenció de donar veu a les joves promeses del nostre art contemporani. Enguany hi podreu veure dansa, escultura, fotografia, pintura i videoart.

FLYER Setba Jove 2015

Una de les novetats de l’edició 2015 és que, per primera vegada, el projecte camina sol. Fins avui,  SETBA JOVE era una segona fase després de STRIPART, la Mostra d’Art Jove d’Horta-Guinardó. Els millors artistes de la mostra exposaven a la Fundació Setba, i aquesta, sovint, era la primera aproxiimació al circuit galerístic profesional d’aquests artistes. Aquest any no hem deixat de col·laborar amb STRIPART, però hem obert la convocatòria a totes les escoles d’art de Catalunya i lèxit ha estat rotund.

També hem format part del jurat del Primer Premi Nasevo i un dels seus artistes exposa a SETBA JOVE 2015.

En aquesta edició col·laborem de nou amb l’Escola Massana i la Facultat de Belles Arts de la Universitat de Barcelona, amb les exposicions paral·lela Diàlegs Iniciàtics.

L’objectiu de la Fundació Setba és incorporar aquests artistes al nostre projecte artístic i solidari, i que la seva participació a SETBA JOVE no quedi en una mera anècdota, sinó que sigui l’inici d’una sòlida i fructífera relació professional.

Setba Jove 2015

Activitats paral·leles

Ruta Nasevo + Setba Jove | Dissabte 14 de novembre de 2015 a les 12h
En el marc de l'exposició Setba Jove 2015, us proposem un dissabte d'art i sensacions!
Pilot automàtic | Dimarts 20 d'octubre a les 19:30h
En el marc de l’exposició Setba Jove, ens plau presentar-vos l’espectacle de dansa i música Pilot automàtic, a càrrec de Dgustart Cia.
Lloc: Fundació. Plaça Reial

Continguts relacionats