Exposició “La plaça dibuixa 2018”

Del 7 al 23 de juny de 2018
Biblioteca Gòtic-Andreu Nin

Aquesta exposició és el fruit de la jornada La plaça dibuixa, una activitat gratuïta i oberta a tothom, que la Fundació Setba organitza cada primavera des de l’any 2015.

La mostra la integren una selecció dels més de 100 dibuixos que es varen recollir, a més de les llibretes dels estudiants de diverses escoles d’art del districte de Ciutat Vella.

LA PLAÇA DIBUIXA 2018 (27)
L’objectiu de la jornada és dinamitzar la plaça Reial, recuperar-la per als barcelonins i resituar-la al mapa, ja que avui s’ha convertit en un punt clau de pas i estada de turistes, però és poc visitada pel públic local.

Activitats paral·leles

La plaça dibuixa 2018 | Dissabte 26 de maig de 2018 de 10 a 14h
La Fundació Setba convida a tots els veïns, artistes, famílies i visitants de la plaça Reial a sumar-se a la quarta edició d'aquesta jornada de dibuix col·lectiu!

Continguts relacionats