Exposició Música pintada

Del 19 de gener a l’11 de febrer de 2017

Dins el marc de l’exposició Negra i Reial i com cada any, catorze artistes creen obres personalitzades per als catorze establiments de la Plaça Reial.

Ara, aquestes catorze portades de disc fictícies, que fins ara havien estat als diferents locals de la plaça, s’exposen a la Fundació Setba. Així els visitants podran contemplar les 14 peces en un mateix espai.

Música pintada a la Fundació Setba s’inaugurarà el dijous 19 de gener a les 19h, i es podrà visitar fins el dissabte 11 de febrer.

Els creadors d’aquestes portades de LP són  Rubén Bretones, Anna Bujons, Maria Coma, Rai Escalé, Jordi García Gil, Judit García-Talavera, Marta Fàbregas i Marc Vidal (La Fotogrpafica), Anna Irina Limia, Jesús Parras, Dessislava Pirinchieva, Març Rabal, Santi Sallés, Swasky, Daniel Torrent.

flyer-musica-pintada

Activitats paral·leles

Gimcana: El secret de la Plaça Reial | Diverses dates
La Plaça Reial amaga un tresor, un tresor en forma de llibre misteriós... Des de L'Associació La Reial et convidem a participar en aquesta gimcana gratuïta i endur-te molts premis!!
BCN Reial & Criminal | Diverses dates
En el marc de l'exposició Negra i Reial, CultRuta organitza un seguit de visites guiades al voltant de la història negra de Barcelona.

Continguts relacionats

Altres exposicions