CULTURA AMB VALOR SOCIAL

La Fundació

La Fundació Setba és una entitat privada sense ànim de lucre constituïda l’any 2009 i que centra la seva activitat a construir espais d’inclusió social a través de la cultura.

Ideem projectes artístics adreçats a col·lectius en risc d’exclusió social. Tenim la convicció que la suma d’esforços i les sinergies ens ajuden a arribar més lluny, per això treballem en estreta col·laboració amb entitats públiques i privades.

El 2017 Ia Fundació Setba va complir deu anys, i aquesta efemèride va marcar un canvi de rumb. L’espai expositiu de la plaça Reial es va tancar al públic, i ho va fer per sortir fora, per portar les exposicions a altres espais i arribar a un públic més ampli. Aquest canvi també rau en la voluntat de reforçar els projectes socials de la Fundació, aquells que tenen com a beneficiaris els col·lectius més vulnerables.

MISSIÓ
Apropar l’art a col·lectius en risc d’exclusió social i mostrar la seva realitat a través de la cultura i les seves múltiples expressions.

VISIÓ
Promoure una societat més justa i inclusiva, mitjançant manifestacions artístiques que ajudin a vertebrar i cohesionar el nostre teixit social.

VALORS
Creiem en la cultura com a eina de cohesió social i apostem per la capacitat integradora de l’art, que es converteix en el nostre vehicle de transformació. Col·laborem amb moltes entitats per poder desenvolupar la nostra tasca, perquè estem convençuts que la suma d’esforços i les sinergies ens ajuden a arribar més lluny.

Sr. Darío Olaortua Rumeu, president
Sra. Yolanda Mora, vicepresidenta
Sra. Mariola Foix, vicepresidenta executiva

Sr. Joan Rodés, secretari
Sr. José Félix Bentz, vocal
Sra. Maite González, vocal
Sr. Miquel Lerin Vilardell, vocal
Sra. Arantxa Olaortua, vocal
Sra. Anna Rosa i Congost, vocal

Equip de gestió

Darío Olaortua

President

Impulsor del projecte artístic i social de Setba, a més d'altres iniciatives dins l'àmbit social, educatiu i cultural, com la Fundació Bizcabar.

Darío Olaortua

President

Mariola Foix

Gerent

Llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials. Des de 2005 col·labora amb entitats en l'àmbit de la Cooperació Internacional, l’Ajut humanitari i Quart Món.

Mariola Foix

Gerent

Juli Moreno

Comptable

Llicenciat en Economia, amb experiència en auditoria de comptes i gestió comptable. S'incorpora a l’equip de Setba el novembre de 2014.

Juli Moreno

Comptable

Cristina Sampere

Directora

Artista i comissària d’art amb més de 30 anys d'experiència. Des de 2012 dirigeix Setba. Creu que l’art ha d’arribar a tots i en defensa la dessacralització.

Cristina Sampere

Directora

Rosor Foret

Responsable comunicació

Ha treballat en televisió i com a responsable de comunicació de diverses institucions culturals. Des de 2011 forma part de l'equip de Setba.

Rosor Foret

Responsable comunicació