CULTURA AMB VALOR AFEGIT

Des de la Fundació Setba organitzem exposicions i activitats culturals, i a més a més elaborem projectes solidaris per a col·lectius en risc d’exclusió social: tallers artístics, estades a la natura, certamens de pintura…

CULTURA A L’ABAST DE TOTHOM

Volem ser plataforma de nous talents, d’artistes ja consolidats i apropar la cultura a tots els publics.

LA MEMÒRIA DE LA PLAÇA

Des de Setba hem impulsat un projecte per recuperar la memòria històrica de la Plaça Reial.

SOLIDARITAT III

AJUDEM PERSONES EN RISC

Apostem per la vessant terapeutica de l’art i la natura, i aquest és el nostre vehicle de solidaritat.

La Fundació

La Fundació Setba és una entitat privada sense ànim de lucre constituïda el 23 de desembre de 2009 a Barcelona. Té el seu origen en els projectes culturals duts a terme des de l’any 2007 a Setba Zona d’Art, un espai polivalent destinat a la difusió de l’art i la cultura a Catalunya.

Treballem amb la cultura com a vehicle d’integració social. A més, tenim com a objectiu recuperar la memòria històrica de la Plaça Reial i, per extensió, del barri que ens acull i de Barcelona.

Col•laborem amb moltes entitats per poder desenvolupar la nostra tasca i elaborem projectes per a tots els col•lectius que ho necessiten, des d’infància fins a gent gran, passant per persones que conviuen amb malalties mentals, dones que han patit maltractaments o persones amb discapacitat intel•lectual o del desenvolupament.

Tots els beneficis derivats de la venda d’obres d’art o les diverses activitats que duem a terme es destinen als projectes solidaris de la Fundació.

Memòries anuals

Memòria 2010 | Memòria 2011 | Memòria 2012 | Memòria 2013 | Memòria 2014 | Memòria 2015

Sr. Darío Olaortua Rumeu, president
Sra. Anna Rosa i Congost, secretària
Sr. José Félix Bentz, vocal i director del Reial Cercle Artístic
Sr. Miquel Lerin Vilardell, vocal i vicepresident de la Fundació Privada Francesc Viñas

Equip de gestió

Darío Olaortua

President

Impulsor del projecte artístic i social de Setba, a més d'altres iniciatives dins l'àmbit social, educatiu i cultural, com la Fundació Bizcabar.

Darío Olaortua

President

Mariola Foix

Gerent

Llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials. Des de 2005 col·labora amb entitats en l'àmbit de la Cooperació Internacional, l’Ajut humanitari i Quart Món.

Mariola Foix

Gerent

Juli Moreno

Comptable

Llicenciat en Economia, amb experiència en auditoria de comptes i gestió comptable. S'incorpora a l’equip de Setba el novembre de 2014.

Juli Moreno

Comptable

Cristina Sampere

Directora

Artista i comissària d’art amb més de 30 anys d'experiència. Des de 2012 dirigeix Setba. Creu que l’art ha d’arribar a tots i en defensa la dessacralització.

Cristina Sampere

Directora

Carla Camacho

Gestora cultural

Com a gestora cultural, ha treballat en diferents institucions de la ciutat de Barcelona i de fora del país. Forma part de Setba des de 2014.

Carla Camacho

Gestora cultural

Rosor Foret

Responsable comunicació

Ha treballat en televisió i com a responsable de comunicació de diverses institucions culturals. Des de 2011 forma part de l'equip de Setba.

Rosor Foret

Responsable comunicació

Fundació Bizcabar

L’any 2014 els mateixos patrons fundadors de la Fundació Setba impulsen la creació d’una nova entitat, la Fundació Bizcabar, per poder canalitzar recursos i donar suport a projectes d’altres entitats destinats a millorar la situació de col·lectius en risc d’exclusió social. www.fundaciobizcabar.org