Primer cicle “En Obert”

El 24 d’octubre comença el primer cicle En Obert que organitza Fundacions en obert.

Fundacions en obert és un projecte que aplega les fundacions privades culturals de Barcelona per reivindicar la seva tasca en l’àmbit de les arts plàstiques i de la cultura. Aquesta iniciativa vol posar l’accent en les particularitats de cada una de les fundacions que són imprescindibles a l’hora de contextualitzar el nostre present.

Així, un total de set fundacions culturals privades de Barcelona (Fundació Suñol, Fundació i Vila Casas, Fundació Foto Colectania, Fundació Cultural Privada Rocamora, Fundació de les Arts i els Artistes MEAM, Fundació Setba i Fundació Fran Daurel) han endegat una iniciativa que les uneix per primera vegada en un col·lectiu, amb l’objectiu de dotar-se de més visibilitat, promocionar la seva tasca i apropar-se als ciutadans.

El compromís de col·laboració, gestat en diverses trobades que han tingut lloc al llarg d’aquest any, recull l’organització d’activitats de foment i difusió de la cultura en un marc comú. A mode d’estrena, a partir del 24 d’octubre i fins el 28 de novembre, cadascuna de les fundacions que subscriuen obrirà els seus espais durant unes hores, per compartir amb el públic el seu projecte cultural i donar a conèixer la institució.

Les visites tenen un cost simbòlic d’1€ i cal reservar plaça contactant amb cada fundació o a través del correu info@fundacionsenobert.org

Fundació Suñol FUNDACIÓ SUÑOL
EN OBERT: 24 octubre 18h
www.fundaciosunol.org
 Fundació Vila Casas FUNDACIÓ VILA CASAS
EN OBERT: 31 octubre 12h
www.fundaciovilacasas.com
 Foto Colectania FUNDACIÓ FOTO COLECTANIA
EN OBERT: 7 novembre 12h
www.colectania.es
 Fundació Rocamora FUNDACIÓ PRIVADA ROCAMORA
EN OBERT: 14 novembre 11h
www.rocamora.es
 MEAM FUNDACIÓ ARTS I ARTISTES
EN OBERT: 21 novembre 11h
www.meam.es
 Fundació Setba FUNDACIÓ SETBA
EN OBERT: 28 novembre 12h
www.fundaciosetba.org

Descarregueu el dossier d’activitats.