Política de privacitat

Protecció de dades

La confidencialitat, el secret professional i la seguretat són valors primordials de la Fundació, que assumeix el compromís de garantir la privadesa de l’usuari o visitant en tot moment, i en totes les interaccions entre ambdues parts. La Fundació assumeix també el compromís de no recaptar informació innecessària sobre l’usuari. Així mateix, es compromet a tractar amb extrema diligència la informació personal que l’usuari pugui facilitar a través del seu web.

Per donar compliment a la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal (LOPD), li informem que la utilització de determinats serveis a la nostra pàgina web requereix que ens faciliti certes dades personals a través de formularis de registre o mitjançant l’enviament de missatges de correu electrònic, que seran incorporats als fitxers de la Fundació Setba, titular i responsable dels mateixos amb la finalitat d’atendre la seva sol·licitud i poder informar-lo sobre les activitats, exposicions i serveis que s’ofereixen per mitjans electrònics. L’enviament referit de les dades personals constitueix el consentiment exprés al seu tractament, si bé de caràcter revocable i sense efectes retroactius.

Ús de les seves dades personals

Les dades que li sol·licitem són els adequats, pertinents i estrictament necessaris per a la finalitat per la qual es recullen, i en cap cas està obligat a facilitar-nos-els. Així mateix, l’usuari certifica que totes les dades que ens facilita són certs i pertinents per a la finalitat per la qual els hi sol·licitem.

La Fundació Setba, es reserva el dret de decidir la incorporació o no de les seves dades personals als seus fitxers.

Recepció de currículums vitae

En el cas d’enviar-nos el seu currículum vitae, li informem que les seves dades personals s’incorporaran als nostres fitxers, amb la finalitat de disposar del seu currículum per dur a terme processos de selecció de personal si el seu perfil professional s’ajusta a les nostres necessitats. Mentre no cancel·li expressament les seves dades personals dels nostres fitxers, entenem que continua interessat a formar part dels mateixos per a possibles processos de selecció futurs. Amb la finalitat de mantenir actualitzats els nostres fitxers de dades personals, preguem ens comuniqui qualsevol canvi o modificació que es produeixi en els mateixos.

Per donar compliment al principi de qualitat de les dades regulat a l’article 4 de la LOPD, li comuniquem que el seu CV serà eliminat transcorreguts 2 anys des de la seva incorporació.

Drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les seves dades personals.

En qualsevol moment podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició prevists en la Llei mitjançant escrit signat i dirigit a la Fundació Setba a l’adreça Plaça Reial 10, 1er 2a, 08002 Barcelona aportant còpia del seu DNI o mitjançant correu electrònic a l’adreça info@fundaciosetba.org.

Cessió de dades

La Fundació Setba li informa que les seves dades són tractades confidencialment i són utilitzats exclusivament de manera interna i per a les finalitats indicades. Per tant, no cedim ni comuniquem a cap tercer les seves dades, excepte en els casos legalment previstos, o quan l’usuari ens ho autoritzi expressament.

Seguretat de les seves dades personals

Amb l’objectiu de garantir la seguretat de les seves dades personals, li informem que la Fundació Setba ha adoptat totes les mesures d’índole tècnica i organitzativa necessàries per garantir la seguretat de les dades personals subministrades de la seva alteració, pèrdua i tractaments o accessos no autoritzats, tal com exigeix el Reial decret 1720/2007 que regula el reglament de mesures de seguretat dels fitxers que continguin dades de caràcter personal.

Actualització de les seves dades

És important que perquè puguem mantenir les seves dades personals actualitzades, ens informi sempre que hi hagi hagut alguna modificació en ells; en cas contrari, no responem de la veracitat dels mateixos.

Considerem que si no cancel·la les seves dades personals expressament dels nostres fitxers, continua interessat a seguir incorporat als mateixos fins que la Fundació Setba ho consideri oportú i mentre sigui adequat a la finalitat per la qual es van obtenir.

Contacte

Per a qualsevol qüestió respecte a la Política de Protecció de Dades Personals pot posar-se en contacte amb nosaltres dirigint-se a la nostra seu a Plaça Reial 10, 1er 2a (08002) Barcelona; trucar al 934813696 o escriure un mail a info@fundaciosetba.org.

La Fundació Setba pot modificar la present política de privacitat per adaptar-les a les modificacions que es produeixin en el seu web, així com per modificacions legislatives o jurisprudencials sobre dades personals que vagin apareixent, per la qual cosa exigeix la seva lectura, cada vegada que ens faciliti les seves dades a través del seu web.