Projecte educatiu d’El Viver

Adreçat a escoles i entitats socials

A finals de 2015 es va inaugurar el Centre d’Interpretació d’El Viver, un espai museístic que gira al voltant de l’agricultura i la pagesia de la comarca del Maresme, obra de l’artista i museòleg Pep Camps.

L’objectiu d’aquest centre és recuperar la memòria del món agrícola a través d’eines de conreu, vídeos, diagrames, fotografies i altres elements, ordenats segons les diferents estacions de l’any.

El projecte educatiu, que es coordina des de la Fundació Setba, parteix del Centre d’Interpretació per vertebrar diversos tallers i activitats adreçades a entitats socials i escoles del Maresme.

Feu una ullada als tallers escolars i els tallers per a entitats socials que us proposem!

Per a més informació poseu-vos en contacte amb la Fundació Setba per correu electrònic info@fundaciosetba.org o per telèfon al 93 481 36 96.