VEURE TOTS ELS PROJECTES ARTÍSTICS >>

La Fundació Setba impulsa diversos projectes artístics adreçats a col·lectius vulnerables, que es fonamenten en la capacitat integradora de l’art i el seu valor social.

El Balcó de les ArtsEl Balcó de les Arts 2015

Certamen de pintura destinat a persones amb discapacitat intel·lectual i del desenvolupament. Els guanyadors reben una compensació econòmica i un premi que consisteix en un taller de pintura integrador. A més a més, les 12 obres finalistes formen part d’un calendari solidari que es ven i els beneficis es destinen a les entitats dels participants.

Natura ésCultura

Aquest és un projecte que vincula art + natura + teràpia, per tant tots els pilars fundacionals de Setba.  Està adreçat a persones que conviuen amb transtorns mentals i consisteix en una estada d’una setmana en un entorn natural, on es realitzen tallers artístics, sempre prenent com a base el context mediambiental i els materials que se’n poden extreure.

De l’ombra a la llum

Taller per a dones que han patit violència masclista i que pren l’art com a eina de transformació. En les primeres edicions, el vehicle va ser la pintura i l’escultura, però a partir de 2015 s’ha introduit la fotografia. Cada any finalitzem el curs amb una acció al carrer, per donar visibilitat a la xacra que representa la violència de gènere a la nostra societat.