VEURE TOTS ELS PROJECTES SOCIALS >>

Els projectes socials són iniciatives, impulsades per la mateixa Fundació Setba, que s’adrecen a col·lectius vulnerables i tenen la finalitat de contribuir a millorar-ne la qualitat de vida.

segell qualitatTots els projectes socials es financien a través de la venda d’obres d’art i altres activitats culturals que duu a terme la Fundació Setba, així com a partir de fons propis.

El Balcó de les ArtsEl Balcó de les Arts 2015

Certamen de pintura destinat a persones amb discapacitat intel·lectual i del desenvolupament. Els guanyadors reben una compensació econòmica i un premi que consisteix en un taller de pintura integrador. A més a més, les 12 obres finalistes formen part d’un calendari solidari que es ven i els beneficis es destinen a les entitats dels participants.

Natura ésCultura

Aquest és un projecte que vincula art + natura + teràpia, per tant tots els pilars fundacionals de Setba.  Està adreçat a persones que conviuen amb transtorns mentals i consisteix en una estada d’una setmana en un entorn natural, on es realitzen tallers artístics, sempre prenent com a base el context mediambiental i els materials que se’n poden extreure.

Descobrint el monstre

Taller per a dones que han patit violència masclista i que pren l’art com a eina de transformació. En les primeres edicions, el vehicle va ser la pintura i l’escultura, però a partir de 2015 s’ha introduit la fotografia. Cada any finalitzem el curs amb una acció al carrer, per donar visibilitat a la xacra que representa la violència de gènere a la nostra societat.