Setba amb el Maria Canals 2017

POSPOSAT: Divendres 7 d’abril de 2017

El proper divendres 7 d’abril, la Fundació Setba se suma al concurs de Piano Maria Canals organitzant dues accions artístiques i obrint portes a tothom que vulgui escoltar els concerts des dels balcons.

11-17h Philip Stanton al piano

L’artista Philip Stanton, al compàs de les notes del piano instal·lat a la plaça, intervindrà un altre piano de cua amb els seus colors brillants i carregats d’optimisme.

13:30-14:30h Lírica des dels balcons

Al migdia, oferirem un concert molt especial amb dues veus líriques que cantaran des dels balcons, Beatriz Jiménez (soprano) i l’Albert Deprius (tenor), acompanyats per Olga Kovekina al piano, des de la plaça.

Al llarg de tota la jornada, des de la Fundació Setba us convidem a pujar  per veure l’exposició actual De Natvræ i gaudir de les vistes i la música des dels nostres set balcons.

Continguts relacionats

Notícies
Warning: Illegal string offset 'id' in /usr/home/fundaciosetba.org/web/wp-content/themes/twentythirteen/functions.php on line 572