Setba Jove 2017

Del 30 de juny al 15 de setembre de 2017

Altres edicions

Setba Jove és una exposició col·lectiva d’artistes joves que se celebra des de l’any 2008 a l’espai expositiu de la Fundació Setba a la Plaça Reial. És una mostra que abasta diferents disciplines artístiques i que vol ser una plataforma de sortida per a joves artistes al món professional de les galeries.

Enguany Setba celebra el desè aniversari, com aquesta exposició col·lectiva. Per això volem crear un diàleg entre els nous talents i els artistes que han exposat en edicions anteriors de Setba Jove, per als quals el pas per la mostra ha estat un trampolí cap al circuit galerístic.

L’exposició, a més a més, compta amb una desena d’artistes novells seleccionats a través d’una convocatòria oberta i que enguany ha rebut un total de 65 propostes. Els artistes que exposen al Setba Jove 2017 són Laia Albert, Maria Campañá, Olga Martínez Faus, Alsira Monforte, Alan Piris, Virginia Rota, Anne Cécile Surga, Gerard Torres, Bruna Valls i Laura Van Severen.

Setba Jove 2017 s’exposa a la seu principal de la Fundació Setba del 30 de juny al 16 de setembre de 2017. Enguany comptem de nou amb la col·laboració de la Col·lecció Bassat i colección olorVISUAL.

Atès el nou rumb que està prenent la Fundació Setba, que  cada cop posa més l’accent en projectes socials vehiculats a través de l’art,  ha arribat el moment de posar punt final a Setba Jove. I ho fem amb un aval de 10 edicions i més d’un centenar d’artistes descoberts, bona part dels quals ha aconseguit fer-se un lloc en el món de l’art.

Setba Jove 2017

Continguts relacionats