Arts Libris 2016

Del 20 al 24 d’abril de 2016
Del 20 al 24 d’abril de 2016 a l’Arts Santa Mònica

Altres edicions

Un any mes la Fundació Setba serà a arts Libris, però aquest cop amb una proposta molt diferent i personal.

Per primera vegada portem a la fira una exposició en “format stand” Correspondència de Març Rabal i Victòria Rabal. Un intercanvi artístic , a través de correu postal, entre dues creadores que comparteixen cognom i origen familiar.

fundació setba_victòria rabal-1

A partir d’aquesta descoberta, les dues creadores han indagat sobre l’origen del seu cognom, el vincle familiar, el significat, numerologia…

A més a més, comptarem amb una mostra del delicat treball d’Anna Irina Limia Russell, guanyadora del Primer Premi NASEVO 2015. I també d’Isidre Tolosa i de Cristina Almodóvar, artista que exposarà a la Fundació Setba la tardor de 2016.

anna irina limia russell (5) Isidre tolosa - Parlem de Pedres (10) bestsellers pequeño detalle