Barcelona Desapareguda

Visita guiada realitzada per la historiadora Mireia Pons.

En el marc de la doble exposició “Arquitectures pintades” i “Arquitectures desaparegudes”  la Fundació Setba organitza els dies 1 i 21 de març de 2014 una visita guiada per Ciutat Vella que culminarà a la mateixa Fundació per veure la mostra i prendre una cervesa.

Barcelona ha sofert moltes modificacions estructurals i arquitectòniques els darrers 300 anys. A partir d’imatges antigues i a través de la seva història, ens endinsarem en els canvis més significatius que s’han produït a Ciutat Vella, per descobrir que no tot és el què sembla i que la ciutat encara ens amaga molts secrets.

La ruta s’iniciarà a l’Arc de Triomf. Recorrerem el barri de Sant Pere,Santa Caterina i la Ribera, ens endinsarem en el Gòtic a través de la Plaça de la Catedral i finalitzarem el nostre viatge històric i arquitectònic a la Plaça Reial. L’activitat durarà en total unes 3 hores i tindrà un preu de 12€. Cal confirmar l’assistència  a  sandra@fundaciosetba.org

FLYER La Barcelona Desapareguda(4)