Bases “Natura és Cultura” 2021

Termini: fins al 31 de maig de 2021

Informem que ja estan disponibles les bases de participació per la desena edició del projecte “Natura és Cultura”, organitzat per la Fundació Setba i adreçat a entitats que treballen per millorar la vida de persones que conviuen amb trastorns mentals.

Aquest projecte consisteix en un respir artístic d’una setmana a la natura per treballar les arts plàstiques.

QUI HI POT PARTICIPAR?
Totes les entitats de Catalunya que treballin per millorar la vida de persones que conviuen amb trastorns mentals.

QUAN SERÀ L’ESTADA?
El projecte es durà a terme durant el mes de setembre de 2021 a la residència d’artistes Cal Gras (Avinyó).

COM PUC PARTICIPAR-HI?
Descarrega’t les BASES Natura és Cultura 2021 i, si reuneixes tots els requisits, omple el formulari de participació.

BASES Natura és Cultura 2021

La recepció de sol·licituds finalitzarà dilluns 31 de maig de 2021 a les 23:59h. D’entre totes les entitats sol·licitants es realitzarà un sorteig per escollir l’entitat beneficiària.

Per a qualsevol consulta: maria@fundaciosetba.org

Descobreix com va ser l’edició 2019 en aquest vídeo: