BCN Reial & Criminal

Diverses dates

En el marc de l’exposició Negra i Reial, CultRuta organitza un seguit de visites guiades al voltant de la història negra de Barcelona.

reialcriminal_cat
Les ombres de Barcelona són allargades així que completem l’exitosa ruta BCN nocturna & criminal amb una segona part on explicarem nous crims que van tenir relació amb la Plaça Reial i voltants. Tornem així a la foscor de la ciutat amb un nou tast d’història negra: crims relacionats amb la bohèmia dels anys 60, sanguinaris personatges històrics, assassinats als hotels de la Rambla , crims passionals, bromes macabres que acaben en tragèdia… un seguit d’històries que ens permetran conèixer com eren els baixos fons de la ciutat des del segle XIX fins a la dècada dels 60 del segle passat.

L’itinerari dura una hora i mitja i es completa amb l’accés a la Fundació Setba, on visitarem l’exposició Negra i Reial. L’exposició està dedicada al mític local de jazz JAMBOREE.

Dates:

Divendres 25 de novembre de 2016 | 18 h