Cinefòrum Joan de Serrallonga

Dijous 10 d’octubre a les 18h

Cinefòrum Joan de Serrallonga

Els Cinemes Maldà acullen aquest cinefòrum amb motiu del Dia Internacional de la Malaltia Mental. Projecció ‘L’inspiration de Van Gogh’

El proper dijous 10 d’octubre i amb motiu del Dia Internacional de la Malaltia Mental la Fundació Setba, en col•laboració amb els Cinemes Maldà, organitza el Cinefòrum Joan de Serrallonga, centrat en temes socials i medi ambientals, que són els eixos de la tasca de la Fundació.

Aquest primer cinefòrum s’estrena amb la projecció del documental L’inspiration de Van Gogh i posterior debat, pel que comptarem amb la presència del director del film, Daniel Ferrer i Joaquim Corral, director de la Fundació Sant Pere Claver, que parlarà sobre la relació entre l’art i la malaltia mental, com es dóna en  l’ART BRUT, i la figura de Vincent Van Gogh

El cinefòrum tindrà lloc als cinemes Maldà a les 18h i l’entrada té un cost de 3€ que es destinaran al finançament del projecte Natura ésCultura 2014. Abans del debat, també es projectarà el reportatge enregistrat sobre el Natura ésCultura d’enguany.
INVITACIÓ Cineforum Joan de Serrallonga I