Commemorem el Dia Internacional de les persones amb discapacitat a Tàrrega

1 de desembre de 2021, Tàrrega

En el marc del Dia Internacional de les persones amb Discapacitat, Tàrrega acull l’exposició MAGISTRALS, una mostra de les obres guanyadores dels deu anys del Premi Setba destinat a artistes amb Discapacitat Intel·lectual (DI).

L’acte commemoratiu serà el dimecres 1 de desembre les 11 h al Carrer Joan Brossa de Tàrrega (Zona Passeig) amb la inauguració de l’exposició i finalitzarà a la Societat Ateneu de Tàrrega amb la presentació del projecte de formació artística MAGISTRALS, que la Fundació Setba ha realitzat juntament amb l’artista Jaime Súnico, per posar a l’abast de totes les entitats de Catalunya que treballen amb persones amb DI.

Per accedir a la presentació del projecte de MAGISTRALS a la Societat Ateneu de Tàrrega, cal la inscripció prèvia com a mesura de la COVID-19:

A l’acte tindrem la visita del Grup Alba, associació de la qual hi pertany en Joel Garcia, artista guanyador del Premi Setba 2019 per la seva obra Tocado y hundido, i intervindran: la directora de la Fundació Setba, Cristina Sampere; la    regidora d’Acció Social i Associativa, Igualtat i Salut, Maria Assumpta Pijuan i l’alcaldessa de Tàrrega, Maria Alba Pijuan.

L’exposició es podrà veure fins al 3 de gener de 2022 al Carrer Joan Brossa (Zona Passeig) de Tàrrega.

Aquesta és l’última parada que l’exposició en itinerància MAGISTRALS farà a Catalunya. La seva mostra es va iniciar al Palau Robert de Barcelona, va continuar per Vic i Manresa i ha escollit Tàrrega per fer-hi l’última parada.

Gràcies al suport del Departament de Cultura, l’Ajuntament de Tàrrega, la Ramon Molinas Foundation i l’empresa EGM, la Fundació Setba assoleix el seu objectiu en aquest projecte: homenatjar i donar visibilitat a les obres dels artistes amb DI.