El Balcó de les Arts ja té guanyadors!

La Fundació Setba premia als artistes discapacitats i als malalts mentals

Es un plaer per la fundació anunciar el nom dels premiats i els finalistes d’aquesta primera edició del certamen. I volem agrair la participació i la implicació de totes les persones participants i animar-los a seguir treballant i desenvolupant els seus projectes.

El jurat, format per la directora de projectes culturals de la fundació, Belén Gracia, el crític d’art Ricard Mas Peinado, els artistes Roser Oduber i Pep Camps, i el director del Reial Cercle Artístic de Barcelona, José Félix Bentz, després de deliberar, ha pres la següent decisió:

Primer Premi: Amaya Yurrita

Segon Premi: Antonio García Díaz

Tercer Premi: Anna Giralt

Finalistes:

1)     Lluis Boqué

2)     Germán de Haro

3)     Isabel Durán

4)     Mª José Capilla

5)     Víctor Colomer

6)     José María Romero

7)     Gemma Lladó

8)     Toni Losada

9)     Alberto Gallifa

Els tres artistes premiats rebran una dotació econòmica de 2.000, 1.000 i 500 euros en funció del seu lloc en la classificació. Recordem que l’entrega de premis tindrà lloc el dia 14 de juliol de 2011 al Reial Cercle Artístic de Barcelona.

Properament, també es donarà a conèixer el nom dels participants seleccionats per a exposar les seves obres a la sala Joan Abelló del Reial Cercle Artístic de Barcelona entre el  14 i el 25 de juliol de 2011.

Fotografies de les obres premiades:

Amaya Yurrita

img-la-vida-es-puta-20110701103941