Empreses que sumen +

Cicle de trobades sobre RSC

Empreses que sumen +

Cicle de trobades que té la voluntat d’unir empreses i entitats que es dediquin a la tasca social, per dialogar i trobar sinèrgies de treball.

+ Cicle de trobades sobre RSC

Propera trobada: Tardor 2014.

Experiències de col·laboració:

Per determinar

Preu: Gratuït

Cal confirmar l’assistència per telèfon 934813696 o per mail

Altres trobades previstes: Per determinar

El projecte

La Fundació Setba va inaugurar el 16 de febrer de 2012 el cicle de trobades ‘Empreses que sumen +’. Un projecte que neix amb la voluntat d’unir empreses i entitats que es dediquin a la tasca social, per dialogar i trobar sinèrgies de treball.

El context actual ha estat l’espurna que ha permès engendrar i engegar aquesta iniciativa. Un cicle de trobades que pretén sensivilitzar les empreses vers la seva responsabilitat social, vers les persones que es troben risc d’exclusió i que cada vegada en són més.

‘Empreses que sumen +’ vol ser una plataforma per donar veu a les empreses i institucions que treballen o col·laboren en l’àmbit del social i, alhora, un espai de trobada per generar diàleg, reflexió i posar sobre la taula idees que, més endavant, puguin esdevenir projectes concrets.

El plantejament inicial del cicle és donar a conèixer, en cada trobada, diferents casos de col•laboració entre parelles d’empreses, l’una una societat mercantil i l’altra de caire social, que treballin conjuntament per a l’atenció integral de persones en risc d’exclusió social.

L’objectiu final d’aquesta iniciativa és el de posar en contacte empreses, institucions i entitats per tal de sumar esforços i fer això que és tan actual, que se sent tan avui en dia amb les noves tecnologies i els usos que se’n deriven, però que és alhora tan antic: el fet de fer xarxa, d’unir-se per a una causa comuna, d’estar en contacte i, en definitiva, sumar + vers la solidaritat.

Trobades anteriors

VII Trobada20 de febrer de 2014INVITACION VII Jornada Empresas que suman +_ES(1)

Fes una ullada al dossier del cicle de trobades ‘Empreses que sumen +’