Exposició “Premi Agustí de Semir i Conxa Millán”

Del 21 de juny a l’1 de juliol de 2016

Un any més, commemorant el Dia Mundial de la Salut Mental, Art Brut Catalunya convoca el Premi Agustí de Semir i Conxa Millán, compartit i coorganitzat entre la Fundació CPB – Dr. Fàbregas, Sant Pere Claver Fundació Serveis Socials i la Federació Salut Mental Catalunya.

El tema d’enguany és: “EL PETÓ”

EL PETO

L’acte de lliurament del premis de “XVIII Premi Agustí de Semir i Conxa Millán” tindrà lloc el proper divendres 17 de juny, a les 12:30 h a l’Auditori del CaixaFòrum.

I l’exposició, amb obres de les diferents convocatòries del premi (1998-2016), es podrà visitar a Setba Eixample del 21 de juny a l’1 de juliol.

Des de fa més de disset anys, en concret des de 1998, la Fundació S.M. CPB. Dr.Fàbregas va establir el “Premi a la creativitat artística Agustí de Semir-Conxa Millán”.

+ INFORMACIÓ