Homenatge a J. V. Foix

Homenatge a J. V. Foix

Del 24 d’abril al 2 de maig de 2013

Homenatge a M.Àngels Anglada

La Fundació Setba ret un homenatge al poeta amb dues exposicions, l’una realitzada pel col·lectiu professional Poètica Còdex i l’altre, un any més, pels alumnes de Susoespai.

Del 24 d’abril al 2 de maig la Fundació Setba ret Homenatge al poeta Josep Vicenç Foix amb dues exposicions de llibres d’artista, l’una realitzada pel col•lectiu professional Poètica Còdex (Sala Llimona) i l’altre, pels alumnes de Susoespai (Sala Ocaña).

Així, aquestes dues mostres, que s’inauguraran el proper 24 d’abril i s’exposaran de forma paral•lela, exemplifiquen la doble tasca de la Fundació Setba en la promoció de l’art i a cultura i el treball per a persones en risc d’exclusió social, entre d’altres.

El grup Poètica Còdex l’integren les artistes M. Balaguer, M. Berdalet, M. Candini, E. Figueras, M. Ginesta i M. López.

El dia de la inauguració comptarem amb la presència del crític d’art Arnau Puig.

La mostra es podrà veure fins al 2 de maig.