CULTURA AMB VALOR SOCIAL

La Fundació

La Fundació Setba és una entitat privada sense ànim de lucre que centra la seva activitat a generar espais d’inclusió social a través de la cultura.

Idea projectes artístics adreçats a col·lectius en risc d’exclusió social. Té la convicció que la suma d’esforços i les sinergies ajuden a arribar més lluny, per això treballen en estreta col·laboració amb entitats públiques i privades.

MISSIÓ
Apropar l’art a col·lectius en risc d’exclusió social i mostrar la seva realitat a través de la cultura i les seves múltiples expressions.

VISIÓ
Promoure una societat més justa i inclusiva, mitjançant manifestacions artístiques que ajudin a vertebrar i cohesionar el seu teixit social.

VALORS
Creure en la cultura com a eina de cohesió social i apostar per la capacitat integradora de l’art, que es converteix en el seu vehicle de transformació. Col·laborar amb moltes entitats per poder desenvolupar la seva tasca amb la convicció que la suma d’esforços i les sinergies ajuden a arribar més lluny.

Darío Olaortua Rumeu, president
Yolanda Mora, vicepresidenta
Mariola Foix, vicepresidenta executiva

Joan Rodés, secretari
José Félix Bentz, vocal
Maite González, vocal
Miquel Lerin Vilardell, vocal
Arantxa Olaortua, vocal
Anna Rosa i Congost, vocal

Equip de gestió

Darío Olaortua

President

Impulsor del projecte artístic i social de Setba, a més d'altres iniciatives dins l'àmbit social, educatiu i cultural, com la Fundació Bizcabar.

Darío Olaortua

President

Mariola Foix

Gerent

Llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials. Des de 2005 col·labora amb entitats en l'àmbit de la Cooperació Internacional, l’Ajut humanitari i Quart Món.

Mariola Foix

Gerent

Juli Moreno

Responsable d'Administració

Llicenciat en Economia, amb experiència en auditoria de comptes i gestió comptable. S'incorpora a l’equip de Setba el novembre de 2014.

Juli Moreno

Responsable d'Administració

Cristina Sampere

Directora

Artista i comissària d’art amb més de 30 anys d'experiència. Des de 2012 dirigeix Setba. Creu que l’art ha d’arribar a tots i en defensa la dessacralització.

Cristina Sampere

Directora

Maria Budó

Responsable de projectes

Llicenciada en Història de l'Art. Amb més de 15 anys d'experiència en el sector de la gestió cultural, en entitats públiques i privades.

Maria Budó

Responsable de projectes

Laia Higuera

Responsable comunicació

Graduada en Publicitat i RRPP. Ha treballat en diverses agències de comunicació de Barcelona. La seva passió per l'art i la cultura l'ha dut a incorporar-se a la Fundació Setba.

Laia Higuera

Responsable comunicació