CULTURA AMB VALOR SOCIAL

La Fundació

La Fundació Setba és una entitat privada sense ànim de lucre constituïda el 23 de desembre de 2009 a Barcelona. Té el seu origen en els projectes artístics i culturals duts a terme des de l’any 2007 a Setba Zona d’Art, un espai polivalent destinat a la difusió de l’art i la cultura a Catalunya.

Treballem amb la cultura com a eina de cohesió social i apostem per la capacitat integradora de l’art, que esdevé el nostre vehicle de transformació. Ho fem amb projectes artístics i culturals, dirigits a col·lectius específics. A més a més, com a principal agent cultural de la plaça Reial, organitzem activitats i promovem iniciatives per recuperar-la per als barcelonins.

Col•laborem amb moltes entitats per poder desenvolupar la nostra tasca, perquè estem convençuts que la suma d’esforços i les sinèrgies ens ajuden a arribar més lluny.

Sr. Darío Olaortua Rumeu, president
Sra. Yolanda Mora, vicepresidenta
Sra. Mariola Foix, vicepresidenta executiva

Sr. Joan Rodés, secretari
Sr. José Félix Bentz, vocal
Sra. Maite González, vocal
Sra. Núria Guinovart, vocal
Sr. Miquel Lerin Vilardell, vocal
Sra. Arantxa Olaortua, vocal
Sra. Anna Rosa i Congost, vocal

Equip de gestió

Darío Olaortua

President

Impulsor del projecte artístic i social de Setba, a més d'altres iniciatives dins l'àmbit social, educatiu i cultural, com la Fundació Bizcabar.

Darío Olaortua

President

Mariola Foix

Gerent

Llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials. Des de 2005 col·labora amb entitats en l'àmbit de la Cooperació Internacional, l’Ajut humanitari i Quart Món.

Mariola Foix

Gerent

Juli Moreno

Comptable

Llicenciat en Economia, amb experiència en auditoria de comptes i gestió comptable. S'incorpora a l’equip de Setba el novembre de 2014.

Juli Moreno

Comptable

Cristina Sampere

Directora

Artista i comissària d’art amb més de 30 anys d'experiència. Des de 2012 dirigeix Setba. Creu que l’art ha d’arribar a tots i en defensa la dessacralització.

Cristina Sampere

Directora

Carla Camacho

Gestora cultural

Com a gestora cultural, ha treballat en diferents institucions de la ciutat de Barcelona i de fora del país. Forma part de Setba des de 2014.

Carla Camacho

Gestora cultural

Rosor Foret

Responsable comunicació

Ha treballat en televisió i com a responsable de comunicació de diverses institucions culturals. Des de 2011 forma part de l'equip de Setba.

Rosor Foret

Responsable comunicació