La Plaça Dibuixa té premis!

Dissabte 20 de maig de 2017

Aquest any la Fundació Setba organitza la tercera edició de La Plaça Dibuixa. Si t’hi has inscrit estàs de sort, perquè a més de gaudir d’una jornada fantàstica de dibuix, del sol i les millors vistes de la plaça, pots guanyar premis!

PREMI DIBUIX

Si vols participar al premi al millor dibuix amateur, només has de deixar el teu dibuix a la carpa de la Fundació Setba abans de marxar. Recorda de posar les teves dades de contacte a la part posterior de la làmina.

Un jurat format per Enrique Ferrando de Royal Talens, l’urban sketcher Santi Sallés i la directora de la Fundació Setba, Cristina Sampere, escollirà la millor obra, i ho comunicarà al guanyador el dia 30 de maig, a més de fer-ho públic al web i xarxes socials.

El premi al millor dibuix consisteix en un lot de material de Belles arts, gentilesa de Royal Talens.

PREMI INSTAGRAM

Si vols optar al premi a la millor foto de la jornada a Instagram, només has de seguir-nos a Instagram (instagram.com/fundaciosetba) i etiquetar la teva foto amb #setbalaplaçadibuixa.

Un jurat format per Patricia Radovic, gerent de La Reial, la fotògrafa gastronòmica Carolina Ferrer i Carla Camacho, gestora cultural de la Fundació Setba, escollirà la millor fotografia i ho comunicarà al guanyador a través del mateix Instagram (per això ens has de seguir :D) el dia 30 de maig, a més de fer-ho públic al web i xarxes socials.

El premi a la millor foto Instagram consisteix en un àpat per a dues persones en un dels establiments de la Plaça Reial, gentilesa de L’Associació d’amics i comerciants de La Plaça Reial.