Mira’m amb uns altres ulls

Del 10 al 20 de desembre de 2015
Del 10 al 20 de desembre  de 2015

Aquesta exposició que presentem és l’expressió gràfica i pictòrica de les noies i nois de l’Espai d’Art de la Fundació Catalana Síndrome de Down i una manifestació de somnis, desitjos i experiències pròpies, a través de la particular mirada de cadascun d’ells.

L’obra reflecteix la personal visió del món a través de temàtica i tractament lliure i la familiarització progressiva a l’art contemporani de tot gènere.

L’Espai d’Art està integrat dins el programa Aprofita el Matí, un servei de la Fundació Catalana Síndrome de Down dirigit a persones que, per raons diverses, es troben en situació d’inactivitat.

El treball dels participants de l’Espai d’Art ha rebut reconeixement en diversos certàmens tant a casa nostra com a nivell internacional.

Erik Nitsch Ter Horst-El gato que se coló (1)

“El gato que se coló” d’Erik Nitsch Ter Horst