Obre els ulls

Obre els ulls és un projecte amb nom i cognoms: el de tots els seus protagonistes, persones vinculades d’una o altra manera al projecte de la Fundació Setba. Us volem relatar què fem i perquè ho fem, a través de la mirada de personatges de tot tipus i condició. Aquests són els seus rostres, us convidem a obrir els ulls!

Marcel·lí Antúnez

Artista

Cofundador de La Fura dels Baus, reconegut com una de les figures més rellevants de l’art electrònic i l’experimentació escènica.

Marcel·lí Antúnez

Ana Boadas

Periodista

Periodista, productora, guionista, presentadora... En definitiva, cul inquieta i incisiva. Així es defineix ella.

Ana Boadas

Periodista

Eudald Vilaseca

Polític

Alcalde d'Avinyó. Exerceix la docència i la recerca a la Facultat de Química de la UB. Interessat per la història i la defensa del patrimoni local.

Eudald Vilaseca

Polític

Maria Espeus

Fotògrafa

D'origen suec. Ha treballat principalment en moda. Va ser fotògrafa oficial dels Jocs Olímpics de 1992 i el 2017 va ser guardonada amb el Premi Nacional de Cultura CoNCA.

Maria Espeus

Fotògrafa

Mery Cuesta

Comissària i crítica d'art

És també dibuixant de còmics i baterista. Codirectora del Màster en Ilustració i Còmic a Elisava. Va comissariar el Pavelló Català a la Biennal de Venècia el 2017.

Mery Cuesta

Comissària i crítica d'art

Sandra Balsells

Fotoperiodista

Fotoperiodista. Premi Ortega y Gasset a la millor labor informativa (2006) pel treball realitzat sobre la guerra i la posguerra a l'antiga Iugoslàvia.

Sandra Balsells

Fotoperiodista

Josep Cañete

Doctor

Metge, psiquiatra i director de l’Àmbit de Salut Mental del Consorci Sanitari del Maresme.

Josep Cañete

Doctor

Santi Sallés

Il·lustrador

Dissenyador gràfic, il·lustrador i urban sketcher. Membre fundador de l'Associació USK Barcelona.

Santi Sallés

Il·lustrador

Valentí Farràs

CaixaForum Barcelona

Vinculat a la Caixa des de l'any 1982. Sempre ha estat vinculat a l'atenció a les persones i a la cultura, des del seu pas pel Servei de Biblioteques fins al càrrec actual com a director de CaixaForum Barcelona.

Valentí Farràs

CaixaForum Barcelona

Quim Moya

Artista

Format en Arts i Oficis, en l’especialitat de disseny gràfic. És creador visual i gestor cultural, a més de codirigirr de la Residència d’artistes Cal Gras i assessorar i formar en l’àmbit de la pedagogia artística.

Quim Moya

Ventura Camacho

Educador social

Coach, educador social i filòleg. Treballa en l'acompanyament de persones, entitats i col·lectius en els seus processos de transformació, creixement personal i canvi.

Ventura Camacho

Educador social

Marta Fàbregas

Fotògrafa artística

Artista compromesa i fundadora de l’estudi La Fotogràfica, ha combinat treballs personals i artístics amb d’altres per encàrrec de museus i empreses. Dóna classes, tallers i seminaris.

Marta Fàbregas

Fotògrafa artística

Roser Fernández

Coordinadora Docent