Pilot automàtic

Dimarts 20 d'octubre a les 19:30h

En el marc de l’exposició Setba Jove, ens plau presentar-vos l’espectacle de dansa i música Pilot automàtic, a càrrec de Dgustart Cia.

L’actriu i ballarina María Comes i el músic Enrique Ordax, integren aquesta jove companyia multidisciplinar, que parteix de la improvisació i vol desvincular l’espectacle dels seus espais habituals de representació.

Enrique Ordax

Enrique Ordax (músic)
Benidorm (Alacant) 23/11/80

Des de molt petit la música ha estat el fil conductor de totes les facetes vitals d’aquest músic alacantí establert  a Catalunya. La seva inquietud en la cerca de formes diferents d’expressió musical el porta a formar-se i treballar amb la improvisació lliure, les noves tecnologies i amb nous llenguatges com el Soundpainting a partir del qual comença a apropar-se a altres disciplines artístiques. Actualment compagina el seu treball pedagògic amb la col·laboració en formacions de diferents estils i amb projectes propis.

Maria ComesMaría Comes (actriu, ballarina i psicóloga)
València 03/09/82

Comença la seva formació en dansa clàssica i contemporània a València (Royal Academy of Dancing, Conservatori de València…). És llicenciada en psicologia per la Universitat de València i com a coach a la Fundació URV. Des del 2002 treballa com a docent. Com a ballarina i actriu col·labora habitualment amb diferents companyies (Eva Bertomeu Cia, Teatre Liceu de Barcelona…).