Seleccionats al Programa Impulsa Cultura de la Fundació Catalunya Cultura

Abril 2021

La Fundació Setba ha estat seleccionada al PROGRAMA IMPULSA CULTURA de la Fundació Catalunya Cultura gràcies al seu projecte fotogràfic i editorial “Traspassant l’objectiu”.

El Programa IMPULSA CULTURA és un pla de formació i acompanyament que la Fundació Catalunya Cultura ofereix anualment i de manera gratuïta a projectes culturals d’arreu del territori.

L’objectiu del programa és treballar amb les persones participants aquells aspectes clau que les ajudarà a impulsar el seu projecte, desenvolupant de manera integral la seva estratègia per a esdevenir més sostenibles.

Aquest programa proporciona eines i capacita els seus participants amb continguts de valor a través d’un heterogeni professorat amb distingides trajectòries professionals i el know-how de la indústria cultural. El programa incideix també en la necessitat d’atraure l’interès de les empreses facilitant així l’accés del sector cultural al finançament privat incentivant i proporcionant noves experiències de col·laboració.

Durant els mesos d’abril i maig, la Fundació Setba està participant en els webinars organitzats per la Fundació Catalunya Cultura.