Setba amb el Maria Canals 2015

Divendres 13 de març de 2015 de 12 a 20h

Setba amb el Maria Canals 2015

Divendres 13 de març de 2015 de 12 a 20h

Obrim els balcons de bat a bat, perquè pogueu sentir el Maria Canals “des del cel”

Enguany la Fundació Setba suma esforços amb el Concurs Internacional de piano Maria Canals. El divendres 13 de març, durant la marató de piano que tindrà lloc a la Plaça Reial (de 12 a 20h), obrim els balcons de bat a bat, perquè qui ho desitgi pugui escoltar els pianistes del Maria Canals i veure gratuïtament l’exposició Quadrilàter, un combat artístic entre la pintora Març Rabal i el fotògraf Kiko Navarro.

A més a més, organitzem una acció de pintura en viu a la plaça (un altre combat, però en aquest cas pianista vs pintor). A les 13:30h, durant l’actuació de la prestigiosa pianista Yoko Suzuki, un grup d’alumnes de l’Escola La Massana crearan obres pictòriques inspirades en les partitures que la mateixa pianista vagi tocant.

El resultat final de les obres s’exposarà al Foyer del Palau de la Música. Una part dels beneficis de les vendes serà per als mateixos artistes i l’altra per a l’Escola de Música Xamfrà, que treballa per apropar la música i les arts escèniques a tothom, independentment de quines siguin les seves possibilitats econòmiques.

FLYER Setba amb el Maria Canals(1)