Entredós: seguint el fil

Del 18 de febrer al 23 d'abril de 2016
Del 18 de febrer al 23 d’abril de 2016
Entredós 2.0

L’any 2010, Setba va organitza l’exposició Entredós 2.0 de l’artista Rosa Solano i la dissenyadora Fiona Capdevila amb gran èxit de públic i ressò mediàtic. Cinc anys més tard, aquesta exposició revisada i ampliada es va mostrar al Museu Balenciaga i ara torna al punt d’origen, a la Fundació Setba.

Aquesta exposició neix a partir de la troballa de la maleta d’una modista que va treballar per Balenciaga, Pilar Ayarza. A partir d’aquest objecte les artistes s’endinsen en el món de l’alta costura, la història d’aquest curiós personatge, el seu víncle amb la ciutat de Barcelona i també la relació entre moda i creació plàstica.

taller ayarza (2)
taller ayarza (1)

En un muntatge molt teatral, Solano i Capdevila recreen el pis on va viure Ayarza, conviden a l’espectador a endinsar-se en el món de l’art i la costura i participar d’un brodat col·lectiu. Instal·lacions, pintures i fotografies formen part d’aquesta exposició que vol retre homenatge al gran Balenciaga.

valentina garcia,fragments de vida,_fotografia collage, 75x124cm, 2015

Entredós: seguint el fil